Monday, November 23, 2009

از دین مارتین Sway ترانه



وقتی آوای سنتور شروع به نواختن کرد / با من برقص، منو تاب بده / مثل اقیانوس مجنونی که ساحل رو در آغوش میگیره / منو در بغل بگیر و بیشتر تاب بده / مثل گلی که که در باد خم میشه / با من خم شو و با من تاب بخور / وقتی می رقصیم یک مسیر پیش پامونه / با من بمون، با من تاب بخور / رقاص های دیگه هم ممکنه اینجا باشن / ولی عزیزم، چشمهای من فقط تو رو می بینه / فقط تویی که اون حرکت جادویی رو بلدی / وقتی با هم تاب می خوریم، من سست میشم / من صدای ویلون ها رو میتونم بشنوم / خیلی قبل از اونکه شروع به نواختن کنن / منو به هیجان میآره، همونجوری که تو خودت میدونی / منو به نرمی تاب بده، منو الان با خودت تاب بده / منو تاب بده ... منو بغل کن ... با خودت خم کن ... / رقاص های دیگه هم ممکنه اینجا باشن / ولی عزیزم، چشمهای من فقط تو رو می بینه / فقط تویی که اون حرکت جادویی رو بلدی / وقتی با هم تاب می خوریم، من سست میشم / من صدای ویلون ها رو میتونم بشنوم / خیلی قبل از اونکه شروع به نواختن کنن / منو به هیجان میآره، همونجوری که تو خودت میدونی / منو به نرمی تاب بده، منو الان با خودت تاب بده / منو تاب بده ... منو بغل کن ... با خودت خم کن ...

No comments:

Post a Comment