Wednesday, November 25, 2009

هر کاری که می کنم، واسه خاطر تو می کنم - برایان آدامز

به چشمهای من نگاه کن – خواهی دید / هر اونچه که تو برام معنی میدهی رو (خواهی دید) / قلبتو جستجو کن – روحت رو جستجو کن / وقتی منو اونجا پیدا کنی، دیگه نمی گردی / نگو که ارزش سعی کردن رو نداره / نمی تونی به من بگی که ارزش مردن رو نداره / می دونی که حقیقت داره / هر کاری که می کنم – واسه خاطر تو می کنم / قلبت رو جستجو کن - می بینی که / چیزی نیست که پنهانش کنی / منو ببر، همه منو ببر – جونم رو بگیر / من همه چیمو میدم – من حاضرم قربونی بشم / نگو که ارزش جنگیدن نداره / دست خودم نیست – هیچ چیز دیگه رو به این اندازه نمی خوام / آره حقیقت داره / هر کاری که می کنم – واسه خاطر تو می کنم / هیچ عشقی مثل عشق تو نیست / و هیچ کس دیگه نمیتونه عشق بیشتری بهم بده / هیچ جا مفهومی واسم نداره – مگه اینکه تو اونجا باشی / همه وقت – همیشه / آه - نگو که ارزش سعی کردن رو نداره / دست خودم نیست – هیچ چیز دیگه رو به این اندازه نمی خوام / من به خاطرت می جنگم – به خاطرت دروغ می گم / واست روی ریسمان راه میرم – آره من واست می میرم/ آره حقیقت داره / هر کاری که می کنم – واسه خاطر تو می کنم

No comments:

Post a Comment